Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bohužel Linux Windows nahradit nedokáže. Nedokáže v zásadním užití pro mnoho uživatelů - tj. pokud chcete na počítači hrát hry se stejným výkonem jako dříve př. pokud vůbec chcete hrát konkrétní tituly .

Podpora Steamu jen pro některé hry a všeobecný dopad na výkonnost systému díky emulaci ...

Asi tak , tam kde lidem stačí bohatě Android , bude jim dostačovat i Linux .

Tam kde chybí Androidu výkon , tam bude pokulhávat i Linux :/ .

Pokud vidíte rozdíl mezi Tabletem na Androidu a Tabletem s Windows , na Linux můžete zapomenout rovnou ...

0 0
možnosti
PP

Výkon her na Linuxu je závislý na vývojářích her, vliv mají i výrobci grafických katet. Nějaké srovnání performance je tady: https://bit.ly/30vzvri

1 0
možnosti
Foto

Já proti Linuxu nebo jakékoli alternativě Microsoftu nic nemám, ale obávám se, že většina lidí to vyřeší stejně jako předtím – z XP přešli na W7 (případně pak na W8) a teď půjdou na W10, ostatně komp s čímkoli starším už byste sháněl hůř...

3 0
možnosti
Foto

A proc pisete, ze se toho obavate? .. Vetsina lidi, kteri pouzivaji pocitac k praci nema jednoduse jinou volbu

0 0
možnosti
Foto

S Linuxem jsem začal koncem devadesátých let. Pro mne měl výhodu v tom, že v jazyce C jsem v něm dokázal napsat značně komplikovanou aplikaci s vlastním grafickým prostředím. S připojením na internet a stabilní. Ale jak šel vývoj, použité knihovny už nepodporovaly nový hardware, zejména grafické karty. A to jsem použil dobře podporovaný Open Suse.

Dneska už mám jen Raspbian na Raspberry (3+). Pro běžnou (kancelářskou) práci naprosto dostačující. Ovšem náročné aplikace, kvůli kterým používám Win 7, pro tento systém nejsou. Měl jsem i na desktopu na rozděleném HD Win7 i Suse, ale běda, rozdělení disku vadilo některým aktualizacím Win.

Hlavní mínus Linuxu je v tom, že místo aby tvůrci spolupracovali na jedné dokonalé verzi, máme dnes verzí tolik, jako politických stran. A aplikace pro jednu verzi často nelze použít pro jinou (balíčkový systém).

Ovšem na serverové aplikace je Linux perfektní.

R^

4 0
možnosti
RJ

R90a94d49e31k 75J63a93r44o73š

16. 1. 2020 15:46

S rozdělením HD na Win 7 a Linux (Ubuntu) mám též špatnou zkušenost...

Raději jsem zvolil takový přístup, že na jednom notebooku mám jen Win 7 a na druhém netbooku jenom Linux - Lubuntu. A operativně oba střídám... :-)

1 0
možnosti
RJ

R24a97d49e22k 93J75a51r95o38š

16. 1. 2020 11:40

Možná bych spíše než Xubuntu doporučil Lubuntu, což je také odnož linuxové distribuce Ubuntu, ale podle mě mnohem více user friendly, taktéž jednodušší na instalaci a se slušným softwarovým zázemím.

Mám Lubuntu na stařičkém netbooku Acer Aspire One a šlape rychle a spolehlivě jako švýcarské hodinky :-)

2 0
možnosti
PP

P71a33v54e42l 57P17o78n88e69c

16. 1. 2020 12:25

Ano, z technického pohledu jsou vhodné (pro starší počítače) systémy oba, jinak je to spíše věc osobního vkusu.

0 0
možnosti
PK

Myslím, že je třeba ještě zmínit, že je Linux nepoužitelný pro absolutní většinu her (i když Valve se o něco snaží). Ano, 15 let starý Half Life 2 spustit jde, ale to je přeci jen trochu málo.

3 0
možnosti
PP

P47a11v14e86l 55P39o35n65e11c

16. 1. 2020 14:07

Je to tak, nicméně disk (starého) počítače lze rozdělit na dvě části: na jedné lze ponechat (nepodporovaný) Windows na hry na druhou lze instalovat Linux pro práci a internetové bankovnictví. Operační systém si pak uživatel volí z nabídky při startu počítače.

1 0
možnosti
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2249x
Oblíbené citáty:

"Říkat pravdu není nenávistné" -- J. K. Rowlingová, spisovatelka
 

"Mluvit pravdu v čase všeobecného klamu je revoluční čin" -- George Orwell, britský spisovatel a novinář
 

 

 

Ve volnem čase autor knihy o programování.

Seznam rubrik